Ft

Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK
Fényesít Angol Német layouts.cs Francia Litvánia Orosz Román Szlovák Magyar Olasz Bolgár Ukrán

Kedvezményes kód:REA5

A lazienka-rea.com.pl online áruház szabályzata

  • Információk a személyes adatok védelméről *

Przedsiębiorstwo Handlowe “Podlasiak” Andrzej Cniane, székhelye Białystok, a gazdasági miniszter által vezetett központi nyilvántartásba és a Lengyel Köztársaság gazdasági tevékenységéről szóló információkba bejegyezve, amelynek címe: a vállalkozás helye: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok és a kézbesítés címe: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, e-mail cím: biuro.rea@podlasiak.com.pl ezennel tájékoztatja, hogy az Európai Parlament rendeletének 2018. május 25-i hatálybalépésével kapcsolatban és a Tanács (EU) 2016/679 (2016. április 27.) a személyes adatok feldolgozása vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46 / EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (az adatvédelemről szóló általános rendelet) ) (A továbbiakban: GDPR) személyes adatkezelőként kezelheti az adatait, ha megfelelő jogi alap van rá. Az üzleti tevékenység körével összhangban az Adminisztrátor különféle célokra dolgozza fel az Ön személyes adatait, de ez mindig a törvénynek megfelelően történik.
A fenti változásokkal kapcsolatban rendszergazdaként tájékoztatjuk Önt, hogy személyes adatainak kezelése a következő: 1. Lehetőség elektronikus szolgáltatások nyújtására és annak a szerződésnek a teljesítésére, amelynek Ön fél, valamint tranzakciók és vásárlások megfizetésének lehetősége – a szerződés teljesítéséhez feldolgozásra van szükség (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont) 2. regisztráció nélkül végrehajtott vásárlások kezelése – feldolgozás szükséges a szerződés teljesítéséhez (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének b) pontja), 3. Panaszkezelés – a szerződés teljesítéséhez szükséges az adatkezelés (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének b) pontja), 4. A szolgáltatás minőségének javítása érdekében végzett elemző és statisztikai tevékenységek, a felhasználói viselkedés és tevékenység elemzése a felhasználói preferenciák megismerésének lehetőségével, – az adminisztrátor jogos érdeke (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja) , 5. Követelések megállapítása és érvényesítése, illetve ellenük való védekezés – a feldolgozás jogalapja – az adminisztrátor jogos érdeke (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja), amely a jogainak védelméből áll, 6. Telefonos és e-mailes kapcsolattartás lehetővé tétele az ügyféllel a megrendelés teljesítése vagy a tranzakcióval kapcsolatos kétértelműségek tisztázása céljából a P. H. “Podlasiak” Andrzej Erdély ügyfélszolgálati irodája részéről.
Az alkalmazandó előírásoknak megfelelően az Ön adatait a fent említett célok vagy a tranzakció megkötéséhez közvetlenül kapcsolódó eljárás végrehajtásához szükséges ideig tároljuk.

A P.H. A “Podlasiak” Andrzej Cownica, mint személyes adatainak adminisztrátora, teljes biztonságot és titoktartást garantál. Minden szakaszban lehetőséget adunk arra, hogy bővítse ismereteit és kezelését a személyes adatok tárolásával kapcsolatban, miután előzetesen e-mailen kapcsolatba lépett a biuro.rea@podlasiak.com.pl e-mail címmel, és egy erre jogosult személy ellenőrizte.
Kérésére lehetőséget adunk arra, hogy visszavonja beleegyezését és teljes mértékben törölje a P. H. által tárolt személyes adatokat. “Podlasiak” Andrzej Cylvania.

A P.H. A “Podlasiak” Andrzej Cylvania garantálja a személyes adatok feldolgozásának és tárolásának biztonságát és teljes ellenőrzését.

  • A www.lazienka-rea.com.pl internetes áruházat a vállalat üzemelteti: *
  • P.H. “Podlasiak” Andrzej Cylvania *
  • alapú: *
  • Przędzalniana utca 60 *
  • 15-688 Białystok *
  • NIP-szám: 542-100-53-80; REGON: 050290967 *

Białystok város elnöke bejegyezte az üzleti tevékenység nyilvántartásába 29236M szám alatt,
A CEIDG listáján található: http://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/

A panaszokat a következő címre kell bejelenteni: reklamacje@lazienka-rea.pl

A technikai kérdéseket a következő címre kell elküldeni: bok@rea.pl

  • tel. 857-337-777 *
  • Hé – Péntek 7:00 – 20:00 *
  • Levelezési cím: *
  • ul. Spinning 6L *
  • 15-688 Białystok *
  • személyes átvétel: hétfőtől péntekig 7:00 – 14:45 *

A következő hajózási társaságok szolgáltatásait vesszük igénybe: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). A megvásárolt árutól, annak sajátosságától, súlyától és méreteitől függően beállítjuk a megfelelő szállítót és a szállítás típusát. A futárok 8.00-16.00 között szállítanak csomagokat, a más időpontban történő kézbesítés csak a kézbesítő futár jóindulatának kérdése. Az útvonal és a kézbesítés pontos ideje csak a futártól függ. Emlékeztetünk arra, hogy 30 kg feletti csomagok esetében a futár nem köteles az árut a Vevő telephelyére vinni. Ilyen szállítmányokkal a futár az út infrastruktúrájának állapotát figyelembe véve a lehető legközelebb szállítja az árut a címzett épületébe. Ugyanakkor tájékoztatjuk Önt, hogy megvásárolható az áru Vevő telephelyére szállításának szolgáltatása bruttó 100 PLN összegben. Ilyen szolgáltatás megrendeléséhez a vásárlás után azonnal lépjen kapcsolatba velünk.

AZ ONLINE BOLT FELTÉTELEI

LAZIENKA-REA.PL

TARTALOMJEGYZÉK:

1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK
AZ online áruházban

3. AZ ELADÁSI MEGÁLLAPODÁS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI

4. A TERMÉK FIZETÉSI MÓDSZEREI ÉS HATÁRIDŐI

5. A TERMÉK KÖLTSÉGE, MÓDSZEREI, SZÁLLÍTÁSI DÁTUMA ÉS ÁTVÉTELE

6. TERMÉK PANASZ

7. A PANASZOK RENDEZÉSÉNEK ÉS A KÖVETELÉSEK ELVÉGZÉSÉNEK MŰKÖDÉSI MÓDSZEREI, EZEKHEZ AZ ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSI SZABÁLYOK

8. A MEGÁLLAPODÁS ELLENŐRZÉSÉNEK JOGA (2014. DECEMBER 25-től KÖTÖTT ELADÓ MEGÁLLAPODÁSOKRA VONATKOZIK)

9. VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK

10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

11. A SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSÁNAK MINTÁJA

A www.lazienka-rea.pl online áruház gondoskodik a fogyasztók jogairól. A fogyasztó nem mondhat le a fogyasztói jogokról szóló törvényben biztosított jogokról. A fogyasztók számára kevésbé kedvező szerződések a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései érvénytelenek, helyükön a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései érvényesek. Ezért a jelen Szabályzat rendelkezései nem kívánják kizárni vagy korlátozni a törvény kötelező rendelkezéseivel rájuk ruházott fogyasztói jogokat, és az esetleges kétségeket a fogyasztó érdekében kell magyarázni. Abban az esetben, ha a jelen szabályzat rendelkezései nem felelnek meg a fenti rendelkezéseknek, ezek a rendelkezések irányadóak és alkalmazandók.

1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1. A www.lazienka-rea.pl címen elérhető online áruházat ANDRZEJ CYLWIK üzemelteti, amely PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWEPODLASIAKANDRZEJ CYLWIK néven vállalkozást vezet be a Lengyel Köztársaság miniszter által vezetett központi nyilvántartásába és a Lengyel Köztársaság gazdasági tevékenységéről. gazdaságért felelős, amelynek: a vállalkozás székhelyének címe: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok és a kézbesítés címe: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, e-mail cím: biuro.rea@podlasiak.com.pl.

1.2. Jelen szabályzat mind az online áruházat használó fogyasztóknak, mind a vállalkozóknak szól (kivéve a Szabályzat 9. pontját, amely csak vállalkozóknak szól).

1.3. A jelen Szabályzat rendelkezéseinek végrehajtásával kapcsolatban kezelt személyes adatok kezelője a Szolgáltató. A személyes adatok feldolgozása az Internetes áruház weboldalán közzétett adatvédelmi irányelvekben meghatározott célokból, mértékben és elveken alapul. A személyes adatok megadása önkéntes. Minden személynek, akinek személyes adatait a Szolgáltató kezeli, joga van ellenőrizni a tartalmukat, valamint joga van azok frissítésére és javítására.

1.4. Definíciók:

1.4.1. MUNKANAP – egy nap hétfőtől péntekig, a munkaszüneti napok kivételével.

1.4.2. REGISZTRÁCIÓS FORMA – az online áruházban elérhető űrlap, amely lehetővé teszi számla létrehozását.

1.4.3. RENDELÉSI FORMA – Elektronikus szolgáltatás, az online áruházban elérhető interaktív űrlap, amely lehetővé teszi a megrendelés leadását, különösen a Termékek hozzáadásával az elektronikus kosárba, és meghatározva az Értékesítési Szerződés feltételeit, beleértve a szállítás és a fizetés módját is.

1.4.4. ÜGYFÉL – (1) teljes cselekvőképességű természetes személy, és az általánosan alkalmazandó jogszabályok által előírt esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; 2. jogi személy; vagy (3) jogi személyiség nélküli szervezeti egység, amelyet a törvény cselekvőképességnek ismer el; – aki értékesítési szerződést kötött vagy szándékozik megkötni az eladóval.

1.4.5. Polgári kódex – a polgári törvénykönyvről szóló, 1964. április 23-i törvény (Journal of Laws 1964, 16. sz., 93. tétel, módosítva).

1.4.6. SZÁMLA – Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató IKT-rendszerében a Szolgáltatás címzettje által biztosított egyedi névvel (bejelentkezési névvel) és jelszóval megjelölt erőforrások gyűjteménye, amelyben a Szolgáltatás címzettje által megadott adatok és az általa az Online-on leadott megrendelésekről szóló információk találhatók. Store gyűjtik.

1.4.7. HÍRLEVÉL – Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató által e-mailben biztosított elektronikus terjesztési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy az azt igénybe vevő összes Szolgáltatás igénybe vevője automatikusan kapja meg a Szolgáltatótól a Termékekkel, hírekkel és promóciókkal kapcsolatos információkat tartalmazó hírlevél későbbi kiadásait Online áruház.

1.4.8. TERMÉK – az Online áruházban elérhető mozgatható tárgy, amely az Ügyfél és az Eladó között létrejött adásvételi szerződés tárgyát képezi.

1.4.9. FELTÉTELEK – az Online áruház ezen feltételei.

1.4.10. ONLINE ÁRUHÁZ – a Szolgáltató online áruháza elérhető az internet címen: www.lazienka-rea.pl.

1.4.11. KERESKEDŐ; SZOLGÁLTATÓANDRZEJ CYLWIK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWEPODLASIAK” néven üzleti tevékenységet folytat ANDRZEJ CYLWIK bejegyezte a Lengyel Köztársaság gazdasági nyilvántartására és a gazdasági tevékenységekre vonatkozó központi nyilvántartásba, amelyet aznyers gazdaság, a következővel: a vállalkozás helyének címe: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok és a kézbesítés címe: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, e-mail cím: biuro.rea@podlasiak.com.pl.

1.4.12. ÉRTÉKESÍTÉSI MEGÁLLAPODÁS – az Ügyfél és az Eladó között az Internetes áruházon keresztül kötött vagy megkötött termékértékesítési megállapodás.

1.4.13. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁS – olyan szolgáltatás, amelyet a Szolgáltató elektronikusan nyújt a Szolgáltatás címzettjének az Online áruházon keresztül.

1.4.14. SZOLGÁLTATÁS FOGADÓJA – (1) teljes cselekvőképességű természetes személy, és az általánosan alkalmazandó jogszabályok által előírt esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; 2. jogi személy; vagy (3) jogi személyiség nélküli szervezeti egység, amelyet a törvény cselekvőképességnek ismer el; – az Elektronikus Szolgáltatás igénybevétele vagy használatának szándéka.

1.4.15. FOGYASZTÓI JOGOK TÖRVÉNYE, TÖRVÉNY – 2014. május 30-i törvény a fogyasztói jogokról (Journal of Laws of 2014., 827. tétel, módosítva)

1.4.16. RENDELÉS – Az Ügyfél akaratnyilatkozata, amelyet a Megrendelési űrlapon keresztül nyújtanak be, és amelynek célja közvetlenül a termék értékesítési szerződés megkötése az eladóval.

2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ online áruházban

2.1. A következő elektronikus szolgáltatások állnak rendelkezésre az Online áruházban: Számla, Megrendelőlap és Hírlevél.

2.1.1. Számla – a Számla használata az Ügyfél két egymást követő lépésének elvégzése után lehetséges – (1) a Regisztrációs űrlap kitöltése és (2) a “Küldés” mezőre kattintás. A regisztrációs űrlapban a Szolgáltatás igénybevevőjének meg kell adnia a következő adatokat: név és vezetéknév, cím (utca, ház / lakásszám, irányítószám, város), e-mail cím, kapcsolattartó telefonszám és jelszó. Azok az Ügyfelek, akik nem fogyasztók, meg kell adni a cég nevét és az adóazonosító számát is.

2.1.1.1. A Számla Elektronikus Szolgáltatás határozatlan időre ingyenes. A Szolgáltatás címzettje bármikor, indokolás nélkül törölheti a Fiókot (lemondhat a Számláról), megfelelő kérés elküldésével a Szolgáltató felé, különösen e-mailben a következő címre: biuro.rea@podlasiak. com.pl vagy írásban a következő címre: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

2.1.2. Megrendelési űrlap – a Megrendelési űrlap használata akkor kezdődik, amikor az Ügyfél hozzáadja az első Terméket az Internetes áruház elektronikus kosarához. A megrendelés leadására azután kerül sor, hogy az Ügyfél összesen két további lépést teljesít – (1) a Megrendelési űrlap kitöltésével és (2) a Megrendelési űrlap kitöltése után az Online áruház webhelyén a “Megerősítem a vásárlást” mezőre kattintással – addig, lehetséges a bevitt adatok módosítása (ideértve a megjelenített üzenetek és az Online áruház honlapján elérhető információk követését). A Megrendelőlapon az Ügyfélnek meg kell adnia az Ügyfélről a következő adatokat: név és vezetéknév / cégnév, cím (utca, ház / lakásszám, irányítószám, város), e-mail cím, elérhetőségi telefonszám és az adásvételi szerződéssel kapcsolatos adatok: Termék / év, a Termék (ek) mennyisége, a Termék (ek) szállítási helye és módja, fizetési mód. Azoknál az ügyfeleknél, akik nem fogyasztók, meg kell adni a cég nevét és adóazonosító számát is.

2.1.2.1. Az elektronikus szolgáltatási megrendelőlapot ingyenesen nyújtják, és egyszeri jellegű, és akkor ér véget, amikor a Megrendelést rajta keresztül adják le, vagy amikor az Ügyfél korábban nem állítja le a Megrendelést.

2.1.3. Hírlevél – a Hírlevél felhasználása a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével történik Fiók létrehozásakor vagy megrendelés leadásakor – Fiók létrehozásakor vagy megrendelés leadásakor a Szolgáltatás címzettje feliratkozik a Hírlevélre.

2.1.3.1. A Hírlevél Elektronikus Szolgáltatás határozatlan időre ingyenes. A Szolgáltatás címzettjének lehetősége van bármikor és okok nélkül leiratkozni a Hírlevélről (lemondani a Hírlevélről) egy megfelelő kérés elküldésével a Szolgáltatóhoz, különösen e-mailben a következő címre: biuro. rea@podlasiak.com.pl vagy írásban a következő címre: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

2.2. A Szolgáltató által használt IKT-rendszerrel való együttműködéshez szükséges műszaki követelmények: (1) számítógép, laptop vagy más, internet-hozzáféréssel rendelkező multimédiás eszköz; (2) hozzáférés az elektronikus levélhez; (3) Internet böngésző: Mozilla Firefox 17.0 vagy újabb vagy Internet Explorer 10.0 és újabb, Opera 12.0 és újabb, Google Chrome 23.0 verzió. és újabb, a Safari 5.0-s és újabb verziói; (4) függminimális képernyőfelbontás: 1024×768; (5) a sütik és a Javascript támogatás engedélyezése a webböngészőben.

2.3. A Szolgáltatás címzettje köteles az Internetes áruházat a törvényeknek és az erkölcsnek megfelelő módon használni, a Szolgáltató és harmadik felek személyes jogainak, szerzői jogainak és szellemi tulajdonának tiszteletben tartása mellett. A Szolgáltatás címzettje köteles a tényeknek megfelelő adatokat bevinni. A Szolgáltatás címzettjének tilos illegális tartalmat szolgáltatnia.

2.4. Panasztételi eljárás:

2.4.1. A Szolgáltató által nyújtott elektronikus szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos panaszok és az Internetes áruház működésével kapcsolatos egyéb panaszok (kivéve a Termékpanaszos eljárást, amelyet a Szabályzat 6. pontja jelöl meg), az Ügyfél benyújthatja például:

2.4.2. írásban a következő címre: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok;

2.4.3. elektronikus formában e-mailben a következő címre: reklamacje@lazienka-rea.pl;

2.4.4. Javasoljuk, hogy a Szolgáltatás címzettje a panaszleírásban adja meg: (1) a panasz tárgyával kapcsolatos információkat és körülményeket, különös tekintettel a szabálytalanságok típusára és időpontjára; (2) a Szolgáltatás igénybevevőjének kérései; és (3) a panaszt benyújtó elérhetőségei – ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Szolgáltató általi elbírálását. Az előző mondatban meghatározott követelmények csak ajánlások, és nem befolyásolják a panasz ajánlott leírása nélkül benyújtott panaszok hatékonyságát.

2.4.5. A panaszra a Szolgáltató azonnal, legkésőbb a benyújtásának napjától számított 14 naptári napon belül válaszol.

3. AZ ELADÁSI MEGÁLLAPODÁS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI

3.1. Az Ügyfél és az Eladó közötti adásvételi szerződés megkötésére azután kerül sor, hogy az Ügyfél megrendelést adott le az Internetes áruházban a Megrendelési űrlap segítségével a pontnak megfelelően. A Szabályzat 2.1.2.

3.2. Az online áruház weboldalán feltüntetett termék ára lengyel zlotyban van megadva, és tartalmazza az adókat. A megrendelés tárgyát képező termék teljes ára, beleértve az adókat, valamint a szállítási költségeket (beleértve a szállítási, szállítási és postai szolgáltatások díját) és egyéb költségeket, és ha ezen díjak összege nem határozható meg – tájékoztatja az Ügyfelet az online áruház weboldalán történő fizetési kötelezettségről a megrendelés leadásakor, ideértve azt is, amikor az Ügyfél kifejezi akaratát, hogy az adásvételi szerződés köti.

3.3. Az online áruházban az adásvételi szerződés megkötésének folyamata a megrendelőlap használatával

3.3.1. Az adásvételi szerződés megkötése az Ügyfél és az eladó között azután következik be, hogy az Ügyfél az Online áruházban megrendelést adott le a A Szabályzat 2.1.2.

3.3.2. A Megrendelés leadása után az Eladó azonnal megerősíti annak átvételét, és egyúttal elfogadja a Megrendelést végrehajtásra. A Megrendelés átvételének megerősítése és végrehajtásának elfogadása úgy történik, hogy az Ügyfélnek a Megrendelés leadásakor megadott e-mail címre megfelelő e-mailt küld, amely legalább az Eladó nyilatkozatát tartalmazza a Megrendelés átvételéről és annak elfogadásáról. az adásvételi szerződés végrehajtásának és megerősítésének megerősítésére. A fenti e-mail vevő általi kézhezvétele után adásvételi szerződés jön létre az ügyfél és az eladó között.

3.4. A konszolidáció, a biztonság és a megkötött adásvételi szerződés tartalmának az Ügyfél számára történő hozzáférhetővé tétele azáltal történik, hogy (1) a jelen szabályzatot közzéteszi az online áruház weboldalán, és (2) elküldi az ügyfélnek a pontban említett e-mail üzenetet. 3.3.2. A szabályzat közül. Az adásvételi szerződés tartalmát ezenkívül rögzítik és rögzítik az eladó webáruházának informatikai rendszerében.

4. A TERMÉK FIZETÉSI MÓDSZEREI ÉS FELTÉTELEI

4.1. Az Eladó a következő fizetési módokat biztosítja az Ügyfél számára az adásvételi szerződés alapján:

4.1.1. Fizetés utánvéttel kézbesítéskor.

4.1.2. Fizetés készpénzben személyes átvételkor.

4.1.3. Fizetés banki átutalással az eladó bankszámlájára.

4.1.3.1. Bank: Bank Zachodni WBK S.A.

4.1.3.2. Számlaszám: 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.

4.1.4. Elektronikus fizetések és kártyás fizetések a Dotpay.pl-en keresztül – a lehetséges jelenlegi fizetési módokat a http://www.dotpay.pl weboldalon határozzuk meg.

4.1.4.1. Az elektronikus fizetési és fizetési kártyás tranzakciók elszámolása az Ügyfél választása szerint történik a Dotpay.pl weboldalon keresztül. Az elektronikus fizetési és fizetési kártyák szolgáltatását a következők nyújtják:

4.1.4.1.1. Dotpay.pl – DOTPAY S.A. társaság székhellyel Krakkóban, ul. Wielicka 72, 30-552 Krakkó, NIP 6342661860, REGON 240770255, a vállalkozók nyilvántartásába a 0000296790 KRS szám alatt került bejegyzésre, amelyet a Krakkói Krakkó-Śródmieście Kerületi Bíróság vezetettakowie, az Országos Bírósági Nyilvántartás XI. Kereskedelmi Osztálya, 4 000 000,00 PLN alaptőkével, 4 000 000,00 PLN befizetett tőkével.

4.2. Fizetési határidő:

4.2.1. Amennyiben az Ügyfél banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy hitelkártyával történő fizetést választ, az Ügyfél köteles a fizetést az adásvételi szerződés napjától számított 7 naptári napon belül teljesíteni.

4.2.2. Ha az Ügyfél úgy dönt, hogy utánvéttel fizet, vagy személyes átvételkor fizet, akkor az Ügyfél köteles a fizetést kézbesítéskor teljesíteni.

5. A TERMÉK KÖLTSÉGE, MÓDSZEREI, SZÁLLÍTÁSI DÁTUMA ÉS ÁTVÉTELE

5.1. A termék vevőnek történő szállítása fizetendő, hacsak az adásvételi szerződés másként nem rendelkezik. A termék szállítási költségeit (ideértve a szállítási, szállítási és postai szolgáltatások díját is) az Ügyfél az Online áruház webhelyén, a “Szállítási költségek” fülön és a Megrendelés leadásakor jelzi, ideértve azt is, amikor az Ügyfél kifejezi akaratát, hogy az Értékesítés kötelezze magát. Megegyezés.

5.2. A Termék személyes vétele az Ügyfél részéről ingyenes.

5.3. Az Eladó a következő szállítási vagy begyűjtési módszereket biztosítja az Ügyfél számára:

5.3.1. Futárszolgálat, utánvéttel futár.

5.3.2. Személyes átvétel elérhető: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok – munkanapokon, 09:00 és 15:00 óra között.

5.4. A Termék vevőnek történő átadásának napja legfeljebb 7 munkanap, kivéve, ha a Termék leírásában vagy a Megrendelésnél rövidebb időszakot határoznak meg. Különböző szállítási határidővel rendelkező termékek esetében a szállítási dátum a leghosszabb megadott dátum, amely azonban nem haladhatja meg a 7 munkanapot. A termék vevőnek történő átadásának kezdete a következő:

5.4.1. Amennyiben az Ügyfél banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy fizetési kártyával történő fizetés módját választja – az Eladó bankszámlájának vagy elszámolási számlájának jóváírásától számítva.

5.4.2. Ha az Ügyfél az utánvétes fizetési módot választja – az adásvételi szerződés napjától számítva.

5.5. A Terméknek az Ügyfél általi átvételi határideje – ha az Ügyfél személyes Termékgyűjteményt választ, akkor a Termék 7 munkanapon belül készen áll az Ügyfél általi átvételre, kivéve, ha a Termék leírásában rövidebb időtartam van meghatározva, ill. a megrendelés leadásakor. Különböző gyűjtési készenléti feltételekkel rendelkező termékek esetében a gyűjtésre való készség időtartama a leghosszabb időtartam, amely azonban nem haladhatja meg a 7 munkanapot. Az Eladót az Eladó további tájékoztatással látja el a Termék átvételre való készségéröl. A termék vevő általi begyűjtési készségének kezdetét a következőképpen számoljuk:

5.5.1. Amennyiben az Ügyfél banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy fizetési kártyával történő fizetés módját választja – az Eladó bankszámlájának vagy elszámolási számlájának jóváírásától számítva.

5.5.2. Ha az Ügyfél utánvéttel dönt – az adásvételi szerződés napjától kezdve.

6. TERMÉK PANASZ

6.1. Az Eladó Ügyféllel szembeni felelősségének alapját és terjedelmét, ha az eladott terméknek fizikai vagy jogi hibája van (szavatosság), az általánosan alkalmazandó jogszabályok határozzák meg, különösen a Polgári Törvénykönyv. A 2014. december 24-ig megkötött adásvételi szerződések esetében az eladó felelősségének alapja és terjedelme az Ügyféllel szemben, aki természetes személy, aki a Terméket szakmai vagy üzleti tevékenységhez nem kapcsolódó célokra vásárolja meg, mivel a Termék nem felel meg az Értékesítésnek. Megállapodást az általánosan alkalmazandó jogszabályok határozzák meg, különösen a fogyasztói értékesítés különleges feltételeiről és a Polgári Törvénykönyv módosításáról szóló, 2002. július 27-i törvény (Journal of Laws, 2002, 141. szám, 1176, módosított szöveg).

6.2. Az Eladó köteles az Ügyfelet hibátlan Termékkel ellátni. Az Eladónak a termékhibáért való felelősségéről és az Ügyfél jogairól részletes információkat az Online áruház webhelye a “Termékpanasz” fülön talál.

6.3. A panaszt az ügyfél nyújthatja be, például:

6.3.1. írásban a következő címre: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;

6.3.2. elektronikus formában e-mailben a következő címre: reklamacje@lazienka-rea.pl;

6.4. Javasoljuk, hogy az Ügyfél a panasz leírásában adja meg: (1) a panasz tárgyával kapcsolatos információkat és körülményeket, különös tekintettel a hiba típusára és időpontjára; (2) követeljen egy módszert, amellyel a termék megfelel az adásvételi szerződésnek, vagy nyilatkozatot tesz az árcsökkentésről vagy az adásvételi szerződésről való elállásról; és (3) a panaszt benyújtó személy elérhetőségei – ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Eladó általi elbírálását. Az előző mondatban meghatározott követelmények csak ajánlások, és nem befolyásolják az ajánlott leírás nélkül benyújtott panaszok hatékonyságátpanaszok.

6.5. Az Eladó az Ügyfél panaszára haladéktalanul, legkésőbb a benyújtásának napjától számított 14 naptári napon belül válaszol. Ha az Eladónak nem ad választ a fent említett határidőn belül, az azt jelenti, hogy az Eladó a panaszt indokoltnak tartotta.

6.6. A jótállási jogokat gyakorló ügyfél köteles a hibás Terméket az Eladó költségére az alábbi címre szállítani: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. Ha a Termék típusa vagy annak telepítési módja miatt a Termék kézbesítése az Ügyfél részéről rendkívül nehézkes lenne, az Ügyfél köteles a Terméket az Eladó rendelkezésére bocsátani azon a helyen, ahol a Termék található.

7. A PANASZOK RENDEZÉSÉNEK ÉS A KÖVETELÉSEK ELVÉGZÉSÉNEK MŰKÖDÉSI MÓDSZEREI, EZEKHEZ AZ ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSI SZABÁLYOK

7.1. Részletes információ arról, hogy a fogyasztónak milyen lehetősége van a panaszok és a jogorvoslatok kezelésére bíróságon kívüli eszközökre, valamint az ezekhez az eljárásokhoz való hozzáférés szabályai elérhetők a hivatalokban és a poviat (önkormányzati) fogyasztói ombudsmanok, társadalmi szervezetek honlapjain. a törvényi feladatok közé tartozik a fogyasztóvédelem, a Kereskedelmi Felügyelet Felügyelőségei, valamint a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal következő internetes címein: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php és http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

7.2. A fogyasztónak a következő példamutató lehetőségei vannak a peren kívüli panasz- és jogorvoslati módszerek alkalmazására:

7.2.1. Az ügyfél jogosult a cikkben említett állandó békés fogyasztói bírósághoz fordulni. A kereskedelmi ellenőrzésről szóló, 2000. december 15-i törvény (Journal of Laws, 2001. 4. szám, 25. pont, módosított szöveg) 37. cikke a megkötött adásvételi szerződésből eredő vita rendezésére irányuló kérelemmel. Az állandó fogyasztói választott bíróságok szervezeti és működési szabályait az igazságügyi miniszter 2001. szeptember 25-i, az állandó fogyasztói választott bíróságok szervezeti és működési szabályairól szóló rendelete határozza meg. (Journal of Laws 2001, 113. szám, 1214. tétel).

7.2.2. Az ügyfél jogosult a kereskedelem ellenőrzésének tartományi felügyelőjéhez fordulni az Art. A kereskedelem ellenőrzéséről szóló, 2000. december 15-i törvény (Journal of Laws, 2001. 4. szám, 25. pont, módosított) 36. cikke, amelyben az Ügyfél és a Vevő közötti vita békés rendezésével kapcsolatos közvetítési eljárás megindításának kérelmét kéri. Eladó. A Kereskedelmi Felügyelet tartományi felügyelője által lefolytatott mediációs eljárás szabályairól és eljárásáról a kereskedelemi felügyelet egyes tartományi felügyelőségének irodáiban és honlapjain olvasható információ.

7.2.3. Az ügyfél ingyenes segítséget kaphat az Ügyfél és az Eladó közötti vita rendezésében, egy poviat (önkormányzati) fogyasztói ombudsman vagy egy társadalmi szervezet, amelynek törvényi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem (beleértve a Fogyasztói Szövetséget, a Lengyel Fogyasztók Szövetségét) ingyenes segítségét is igénybe veheti. ). Tanácsot ad a Fogyasztói Szövetség a bilety@dlakonsumentow.pl e-mail címen és a Lengyel Fogyasztók Szövetsége az ingyenes, ingyenes 88 889 866 fogyasztói telefonvonalon.

8. A SZERZŐDÉS ELLENŐRZÉSÉNEK JOGA
(2014. DECEMBER 25-től KÖTÖTT ÉRTÉKESÍTÉSI SZERZŐDÉSEKRE VONATKOZIK)

8.1. A távmőködési szerzıdést megkötött fogyasztó 14 naptári napon belül indoklás nélkül és költség nélkül elállhat ettıl, kivéve a pontban meghatározott költségeket. A Szabályzat 8.8. A határidő betartásához elegendő nyilatkozatot küldeni annak lejárta előtt. A szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot be lehet nyújtani, például:

8.1.1. írásban a következő címre: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;

8.1.2. elektronikus formában e-mailben a következő címre: biuro.rea@podlasiak.com.pl;

8.2. A fogyasztói jogokról szóló törvény 2. melléklete egy példaként szolgáló elállási formanyomtatványt tartalmaz, amely ezen felül a pontban is elérhető 11. számú szabályzata és az Online áruház honlapján a “Visszavonás” fülön. A fogyasztó használhatja az űrlapsablont, de ez nem kötelező.

8.3. A szerződéstől való elállás időtartama kezdődik:

8.3.1. olyan szerződés esetén, amelyben az Eladó adja ki a terméket, köteles átadni tulajdonjogát (pl. adásvételi szerződés) – attól, hogy a terméket a fogyasztó vagy az általa kijelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik fél birtokába adja, és olyan szerződés, amely: (1) számos olyan terméket tartalmaz, amelyeket külön-külön, tételenként vagy részenként szállítanak – az utolsó termék, tétel vagy rész birtokába kerülésétől kezdve, vagy (2) a termékek meghatározott időtartamra történő rendszeres kézbesítéséből áll – az első Termék birtokba vétele;

8.3.2. egyéb szerződések esetében – a szerződés napjától számítva.

8.4. Címen megkötött szerződéstől való elállás eseténA távszerződést nem tekintik megkötöttnek.

8.5. Az eladó köteles haladéktalanul, legkésőbb a fogyasztó szerződésről való elállásáról szóló nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül visszafizetni a fogyasztónak az általa teljesített összes fizetést, beleértve a Termék szállítási költségeit is (kivéve: az Ügyfél által választott szállítási módból eredő további költségek, amelyek nem az online áruházban elérhető legolcsóbb szokásos kézbesítési módok). Az eladó a fizetést a fogyasztó által használt fizetési móddal téríti vissza, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten beleegyezett egy másik visszafizetési módba, amely nem jelent költségeket számára. Ha az Eladó nem ajánlotta fel, hogy a Terméket magától a fogyasztótól gyűjtse be, akkor visszatarthatja a fogyasztótól kapott kifizetések megtérítését mindaddig, amíg a Terméket visszaküldik, vagy a fogyasztó nem igazolja visszatérését, attól függően, hogy melyik esemény következik be először.

8.6. A fogyasztó köteles haladéktalanul, legkésőbb a szerződéstől való elállásától számított 14 naptári napon belül visszaküldeni a Terméket az Eladónak, vagy átadni az Eladó által átvételre felhatalmazott személynek, kivéve, ha az Eladó felajánlotta hogy maga gyűjtse be a Terméket. A határidő betartásához elegendő a Terméket annak lejárta előtt visszaküldeni. A fogyasztó visszaküldheti a Terméket a következő címre: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

8.7. A fogyasztó felelős a termék értékének csökkentéséért, ha azt olyan módon használja, amely meghaladja a termék jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges mértéket.

8.8. A fogyasztó szerződésből való elállásával kapcsolatos lehetséges költségek, amelyeket a fogyasztó köteles viselni:

8.8.1. Ha a fogyasztó az Internetes áruházban elérhető legolcsóbb szokásos kézbesítési módtól eltérő Termék-szállítási módot választott, az Eladó nem köteles megtéríteni a fogyasztó számára az általa felmerült többletköltségeket.

8.8.2. A fogyasztó viseli a Termék visszaküldésének közvetlen költségeit.

8.8.3. Olyan termék esetében, amely olyan szolgáltatás, amelynek teljesítése – a fogyasztó kifejezett kérésére – a szerződéstől való elállás határideje előtt kezdődött, köteles az a fogyasztó, aki ilyen kérelem benyújtása után él a szerződés felmondásának jogával. fizetni a teljesített szolgáltatásokért a szerződésből való elállásig. A fizetés összegét a nyújtott szolgáltatás terjedelmével arányosan kell kiszámítani, figyelembe véve a szerződésben megállapított árat vagy díjazást. Ha az ár vagy a díjazás túlzott, az összeg kiszámításának alapja a nyújtott szolgáltatás piaci értéke.

8.9. A távollevői szerződéstől való elállás joga nem áll a fogyasztó rendelkezésére a szerződésekkel kapcsolatban:

8.9.1. (1) szolgáltatásnyújtás esetén, ha az eladó teljes körűen teljesítette a szolgáltatást a fogyasztó kifejezett beleegyezésével, akit a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy miután az eladó teljesítette a szolgáltatást, elveszíti a jogát elállni a szerződéstől; (2) amelyben az ár vagy a javadalmazás a pénzügyi piac ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladónak nincs ellenőrzése, és amelyek a szerződéstől való elállás határideje előtt bekövetkezhetnek; (3) amelyben a szolgáltatás tárgya nem előre gyártott termék, amelyet a fogyasztó előírásai szerint gyártanak, vagy egyéni igényeinek kielégítésére szolgál; (4) amelyben a szolgáltatás tárgya gyorsan romló vagy rövid eltarthatóságú termék; (5) amelyben a szolgáltatás tárgya egy zárt csomagolásban szállított termék, amelyet a csomag felnyitása után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, ha a csomagot a kiszállítás után kinyitották; (6) amelyekben a szolgáltatás tárgya olyan termékek, amelyek a szállítás után jellegüknél fogva elválaszthatatlanul kapcsolódnak más dolgokhoz; (7) amennyiben a szolgáltatás tárgya alkoholos ital, amelynek árában az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, és amelynek leszállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelynek értéke a termék ingadozásától függ. az a piac, amely felett az Eladónak nincs ellenőrzése; (8) amelyben a fogyasztó kifejezetten követelte, hogy az Eladó sürgős javításra vagy karbantartásra jöjjön hozzá; ha az eladó a fogyasztó által kértektől eltérő kiegészítő szolgáltatásokat nyújt, vagy a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges pótalkatrészektől eltérő termékeket nyújt, a fogyasztónak joga van elállni a kiegészítő szolgáltatásokkal vagy termékekkel kapcsolatos szerződéstől; (9) amelyben a szolgáltatás tárgya hang- vagy képfelvételek vagy számítógépes szoftver, amelyet zárt csomagolásban szállítanak, ha a csomagot a kézbesítést követően nyitották meg; 10. újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítésére, az előfizetői szerződések kivételével; (11) nyilvános árverés útján kötötték meg; (12) nem lakossági célú szállásszolgáltatás nyújtására,dolgok, autókölcsönzés, gasztronómia, szabadidős, szórakoztató, sport- vagy kulturális eseményekhez kapcsolódó szolgáltatások, ha a szerződés meghatározza a szolgáltatás nyújtásának napját vagy időszakát; (13) a tárgyi adathordozón nem tárolt digitális tartalom szállítására, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött a szerződéstől való elállás határideje előtt, és miután az Eladót tájékoztatta az elállási jog elvesztéséről. szerződés.

9. VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK

9.1. A Szabályzat ezen szakasza és az abban foglalt rendelkezések csak azokra az Ügyfelekre és Szolgáltatás-felhasználókra vonatkoznak, akik nem fogyasztók.

9.2. Az Eladónak jogában áll a Megállapodás megkötésétől számított 14 naptári napon belül elállni az Ügyféllel, aki nem fogyasztó. Ebben az esetben az adásvételi szerződéstől való elállás indokolás nélkül történhet, és nem eredményez semmilyen követelést azon vevő részéről, aki nem fogyasztó az eladóval szemben.

9.3. Azok az Ügyfelek, akik nem fogyasztók, az Eladónak joga van korlátozni a rendelkezésre álló fizetési módokat, ideértve az előfizetés teljes vagy részleges megkövetelését is, függetlenül az Ügyfél által választott fizetési módtól és az Adásvételi szerződés megkötésének tényétől.

9.4. Az Eladó által a Terméknek a fuvarozó részére történő kiadása után a Termékhez kapcsolódó előnyök és terhek, valamint a Termék véletlen elvesztésének vagy károsodásának kockázata áthárul a Vásárlóra, aki nem fogyasztó. Ilyen esetben az Eladó nem vállal felelősséget a Termék bármilyen veszteségéért, hibájáért vagy károsodásáért, amely a szállításba történő befogadásáig, a vevőnek történő átadásáig és a szállítás késedelméért származik.

9.5. A termék fuvarozón keresztül történő elküldése esetén a vevő köteles a szállítmányt időben és az ilyen szállítmányokra elfogadott módon ellenőrizni. Ha megállapítja, hogy a termék szállítás közben elveszett vagy megsérült, köteles minden szükséges intézkedést végrehajtani a fuvarozó felelősségének megállapításához.

9.6. Az Art. A Polgári Törvénykönyv 558. §-a 1. bekezdésének értelmében az Eladónak a Termékre vonatkozó szavatossága alapján fennálló felelőssége kizárt az Ügyfél felé, aki nem fogyasztó.

9.7. A nem fogyasztó ügyfelek esetében a Szolgáltató az Elektronikus Szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződést azonnali hatállyal és indoklás nélkül felmondhatja az Ügyfél megfelelő nyilatkozatának megküldésével.

9.8. A Szolgáltató / Eladó felelőssége a Szolgáltatást igénybe vevővel / Ügyféllel szemben, aki nem fogyasztó, annak jogalapjától függetlenül, korlátozott – mind egyetlen követelés részeként, mind pedig az összes követelés tekintetében – az összegig. az adásvételi szerződés alapján fizetett ár és szállítási költségek, de legfeljebb 1000 PLN összegig. A Szolgáltató / Eladó a Szolgáltatást igénybe vevővel / Ügyféllel szemben felelős, aki nem fogyasztó, csak a szerződés megkötésekor kiszámítható tipikus károkért, és nem felelős a nem fogyasztóhoz kapcsolódó Ügyfél / Ügyfél elvesztett előnyeiért. .

9.9. Az Eladó / Szolgáltató és az Ügyfél / Szolgáltatás igénybe vevője között felmerülő esetleges vitákat, akik nem fogyasztók, az Eladó / Szolgáltató székhelye szerint illetékes bírósághoz kell benyújtani.

10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

“A Vevővel kötött szerződés részeként az Áruház jogosult meghívót küldeni az értékesítés utáni felmérés kitöltésére a Vevő e-mail címére. A felmérést a tranzakcióval kapcsolatos vélemény megvizsgálására használják. A vevő önként kitöltheti a kérdőívet. “

10.1. Az online áruházon keresztül kötött megállapodásokat lengyelül kötik meg.

10.2. A szabályzat módosítása:

10.2.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szabályzatot fontos okokból módosítsa, vagyis: törvényi változások; a fizetési és kézbesítési módszerek változásai – olyan mértékben, amennyiben ezek a változások befolyásolják a jelen szabályzat rendelkezéseinek végrehajtását.

10.2.2. A jelen Szabályzat alapján folyamatos szerződések megkötése esetén (pl. Elektronikus Szolgáltatások nyújtása – Számla) a módosított szabályzat a Szolgáltatást igénybe vevőt kötelező érvényűnek tekinti, ha a Kbt. A Polgári Törvénykönyv 384. és 384. cikke [1], vagyis a Szolgáltatás igénybevevőjét megfelelően tájékoztatták a változásokról, és a bejelentéstől számított 14 naptári napon belül nem mondott fel szerződést. Abban az esetben, ha a Szabályzat módosítása bármilyen új díj bevezetését vagy a meglévő díjak növekedését vonja maga után, a Szolgáltatás igénybe vevője, aki fogyasztó, jogosult elállni a szerződéstől.

10.2.3. A jelen szerződés alapján a folyamatos szerződéstől eltérő szerződések (pl. Adásvételi szerződés) megkötése esetén a Szabályzat módosítása semmilyen módon nem sérti a szolgáltatás igénybevevőinek / vásárlóinak a hatálybalépés előtt megszerzett jogait. a Szabályzat módosításainak egyike, különös tekintettel arra, hogy a Szabályzat módosításai nem hatnak a már behajtott lvagy leadott Megrendeléseket és kötött, végrehajtott vagy teljesített Értékesítési megállapodásokat.

10.3. A jelen szabályozás által nem érintett kérdésekben a lengyel törvény általánosan alkalmazandó rendelkezéseit kell alkalmazni, különösen: a Polgári Törvénykönyvet; az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló, 2002. július 18-i törvény (Journal of Laws, 2002, 144. szám, 1204. tétel, módosítva); 2014. december 24-ig fogyasztói ügyfelekkel kötött adásvételi szerződések esetében – a bizonyos fogyasztói jogok védelméről és a veszélyes termékkel okozott károkért való felelősségről szóló, 2000. március 2-i törvény rendelkezései (Journal of Laws of 2000., 22. szám.) , a módosított 271. pont) és a fogyasztói értékesítés különleges feltételeiről és a Polgári Törvénykönyv módosításáról szóló, 2002. július 27-i törvény (Journal of Laws, 2002, 141. szám, 1176, módosított szöveg); a 2014. december 25-től fogyasztóként kötött ügyfelekkel kötött adásvételi szerződések esetében – a fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvény rendelkezései (2014. évi Jogi Törvény, módosított 827. tétel); és az általánosan alkalmazandó jog egyéb vonatkozó rendelkezései.

11. A SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSÁNAK MINTÁJA
(A FOGYASZTÓI JOGOKRÓL szóló 2. SZ. MELLÉKLET)

Kivonási űrlap mintája
(ezt az űrlapot csak akkor kell kitölteni és visszaküldeni, ha el akarsz mondani a szerződéstől)

- Címzett:

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWEPODLASIAKANDRZEJ CYLWIK
ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok
lazienka-rea.pl
biuro.rea@podlasiak.com.pl

- Én / mi (& # 42;) ezennel tájékoztatjuk / tájékoztatjuk (& # 42;) a következő cikkek (& # 42;) adásvételi szerződésből való elállásomról / szerződésemről ( & # 42;) szerződés egy adott feladatra az alábbiak elvégzésére (*) / a következő szolgáltatás nyújtására (& # 42;)

- A szerződés megkötésének dátuma (& # 42;) / nyugta (& # 42;)

- A fogyasztó (k) neve és vezetékneve

- A fogyasztó (k) címe

- A fogyasztó (k) aláírása (csak akkor, ha az űrlapot papír formában küldik el)

- Dátum

(*) A nem kívánt törlendő.

További megjegyzések az ügyfél számára (az e-mailben és az előírások szerint)

EMLÉKEZIK,
hogy miután a szállítmányt rendeltetési helyére szállították, joga van ellenőrizni a szállítás állapotát, mielőtt a szállítótól átvenné.

EMLÉKEZIK, ha a szállítmány átadása előtt kiderül, hogy hibát vagy kárt szenvedett, a fuvarozó köteles haladéktalanul megállapítani a szállítás állapotát és a kár körülményeit. A fuvarozó a jogosult kérésére szintén elvégzi ezeket a tevékenységeket, ha azt állítja, hogy a szállítmányt megsértették.

EMLÉKEZIK, ha a szállítmány kézbesítése után hibát vagy sérülést észlel, amely kívülről nem látható az átvételkor, akkor joga van, közvetlenül a kár felfedezése után, de legkésőbb a szállítás kézhezvételétől számított 7 napon belül, kérje a szállítmányozó a szállítás állapotának meghatározásához.
Ne feledje, hogy a csomag jogosult személy általi fenntartás nélküli elfogadása a veszteség vagy kártérítési igény lejártát eredményezi, kivéve, ha:
A kárt a jegyzőkönyv megerősítette, mielőtt a csomagot az arra jogosult elfogadta.
Az ilyen állítást a fuvarozó hibája miatt hagyták ki.
A veszteség vagy kár a fuvarozó szándékos kötelességszegéséből vagy súlyos gondatlanságából származott.
A kívülről nem látható károkat a felhatalmazott személy a küldemény átvételét követően állapította meg, és 7 napon belül követelte annak állapotának megállapítását, és bebizonyította, hogy a kár a szállítmány szállításra való elfogadása és kiadása között következett be.

BANK ÁTUTALÁS RÉSZLETEK:
Számla 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000

Minta űrlapsablonok letöltésre:
*“Termék-visszaküldési űrlap”: https: //www.dropbox.com/s/lnp31ld2ptx4qpo/formularz_zwrotu_towaru.pdf? Dl = 0 *
*“Termékcsere űrlap”: https: //www.dropbox.com/s/jgrgqcwsmppsyge/formularz_wymiany_towaru.pdf? Dl = 0 *
*“Panasz űrlap”: https: //www.dropbox.com/s/6hc6sfbhz0qmi73/reklamacja.pdf? Dl = 0 *

Newsletter

Bądź na bieżąco z naszą ofertą, promocjami i ofertami specjalnymi!
Już dziś zapisz się do newslettera!